Sicario
An idealistic FBI agent is enlisted by a government task force to aid in the escalating war against drugs at the border between the U.S. and Mexico.
An idealistic FBI agent is enlisted by a government task force to aid in the escalating war against drugs at the border area between the U.S. and Mexico.