Homecoming
In New York, Job drops in on a priest with ties to Rabbit, taking a hit for his troubles. Carrie's relationship with Gordon faces a new test. Burton silences one traitor, but another eludes him. Alex vows to deliver evidence to keep Proctor behind bars.