Spain
Det er muligt at undgå al spild på Javi Estévez’ Michelinrestaurant La Tasquería. Her viser han Diego, hvordan man tilbereder en uventet del af grisen. Det fører ham på en rejse, hvor han ser følgerne af svinefarme på landet i Spanien.