Portugal
For at hylde havet viser Michelinkokken Rui Paula os, hvordan man indfanger dets uhyre omfang i én ret. På en tur langs Portugals kyst møder Diego kunstnere og fiskere, der viser ham, hvilke problemer der truer havet.