Sweden
Niklas Ekstedt tager Diego med på en rejse i de svenske skove sammen med samerfolket. Se med, når Michelinretter tilberedes over bål. Tag med på en tur, der fremviser betydningen af at beskytte århundreder gamle skove mod produktionsdrift.