Part Two
På årsdagen for sin kone død konstruerer New Orleans-dommeren Michael Desiato med sin søn Adam et alibi for ulykkesdagen. Da de skal gøre Michael en tjeneste, vikles hans nære venner og kollegaer Charlie og Lee ind i et net af bedrag.