Part Three
Michael fortsætter med at bruge sin magt til at sløre detaljer omkring ulykken, mens gangsteren Jimmy Baxter og hans kone Gina planlægger deres hævn. Tingene falder ikke på plads for Nancy Costello i hendes efterforskning.