Part Four
Adam er medskyldig i adskillige løgne og plages af skyld. Han går fra det ene farlige møde til det næste, mens spændingen optrappes. Elizabeth træder til for at beskytte sit barnebarn. Familiemiddagen ved Desiato-familien plages af hemmeligheder og løgne.