Brydekamp bryder ud på vejen
Pelle bliver alarmeret om en ulykke, hvor der udbryder en slåskamp på vejen, og politiet må gribe ind. Couch har kommunikationsproblemer med føreren af en stationær tankvogn. I Dalarna er en lastbil kørt af vejen og landet på siden i en grøft.