De mest dramatiske øjeblikke
Vi ser tilbage på de mest dramatiske begivenheder. Vi besøger trafikanter, vi har mødt undervejs, og hører vores heltes egne refleksioner. Bl.a. småbørnsfaren Linus, hvor alt ændrede sig efter en voldsom kollision.