Kaotisk ulykke i City
Berra bliver alarmeret til Sundbyberg, hvor en taxa sidder fast midt på en trappe på pladsen. Thomas er involveret i en alvorlig ulykke med børn, og beredskabet må skære taget af. Lutten modtager en alarm om en kaotisk ulykke i det centrale Stockholm.