Tankbil lækker på vejen
En tankbil, fuldlæsset med ildelugtende slagteriaffald, er ved at lække ud over Södra Länken. En lastbil er involveret i en seriekollision med flere kvæstelser. Sprogforvirring sætter i gang, da en familie har bilproblemer dagen før deres ferie.