En fødevarekontrollør besøger hotellet som Jerry og Tom prøver at holde rent. Tom og Jerry slår sig løs på en minigolfbane. Spike bliver vild med idéen om sig selv som konge af hotellet, indtil Tom og Jerry gør oprør!