Tom og Spike får en dag i hotellets spa og Jerry og Stærke spolerer det. Tom bytter plads med en ambassadørs kat. En tur til Chinatown byder på romantik for Jerry og fyrværkeri for Tom. Jerrys bavarianske fætre besøger hotellet.