Tom får til opgave at holde en vigtig abe væk fra bananer. Tom tager Spikes plads til et hundemesterskab. Et musikalsk indslag på en snevejrsdag i storbyen. Toots vil fange Jerry så hun og Tom kan få mere tid sammen.