Robotpiccoloer skaber problemer. Tom bliver katteurt for hunde, da Jerry sprøjter aport-parfume på ham. Mareridt bliver til virkelighed i en forlystelsespark efter mørkets frembrud. Tom jager Jerry ind i en bygning, der skal rives ned.