Tom og Jerry er sluppet løs på Manhatten! Som i Tom og Jerry filmen (2021) bor de på et fint hotel men stridighederne stopper ikke i lobbyen. De jager hinanden gennem Central Park, museer, stormagasiner, undergrunden og meget mere.