I et forsøg på at lokke mad ud af Tom, spår Butch om fremtiden. Jerry hjælper med at redde en skomagers butik. Tom er på en mission om at holde Jerry væk fra gavebutikkens snacks - og undgå hotellets nye energiske portner.