Hotchick
En gådefuld og dødbringende angriber fra en anden verden infiltrerer Superspjældet, og hun er villig til at dræbe alt, der står imellem hende og det, hun er ude efter. Men hvad er hun ude efter? Og hvorfor er hun nøgen?