Mayhem Donor
Jared føler sig ikke som sig selv, da en ulykke gør ham til en freak, og Fængselsinspektøren bliver rig i den hastigt voksende branche med organsalg på det sorte marked. Men for mange varer på lager kan være et problem, når de vil overtage Superspjældet.