Best Friends Forever
Da Jailbot og Jacknife skydes ned over de fjendtlige ydre verdener, må Fængselsinspektøren finde ud af, hvordan han på egen hånd både holder Superspjældet kørende og håndterer sin hygiejne. Vil Jailbot og inspektøren overleve? Vil Superspjældet?