Vengeance: Chosen Path
Spartacus opfordrer sine rastløse oprørere til at træne for at kunne forsvare det nye skjulested. Lucretia og Ilithyia søger trøst hos hinanden, mens Glaber føjer dødbringende rekrutter til sine styrker.