Vengeance: Libertus
Spartacus leder en dristig mission for at befri Crixus fra romersk fangenskab, men en legendarisk gladiator fra Batiatus' Hus komplicerer tingene. Ilithyias rænker sætter hendes ægteskab med Glaber på spil.