Vengeance: Empty Hands
Spartacus leder overlevende gennem skoven, men Crixus farer vild og vender tilbage til et sted, hvor lidelser fandt sted. Lucretia snager i Ilithyias affærer for at få indflydelse over en magtfuld romer.