Kalkun eller kanin?/Batmus
Pilgrimmene er gået i land ved Plymouth rock og bslutter at holde en taksigelsesfest med kanin som hovedret./Batmus, alias sniff, hjælper en flok mus, som er blevet tvunget ud af deres hjem.