Kaninmanden/Trøstens hængedynd
Troels Trækrammer har gjort det til sin misssion at dokumentere og beskytte kaninernes sikkerhed og trivsel./elmer Bluff ar lagt en fælde for Pepe og Claudette, som tvinger dem til at flygte fra Louisianas sumpe.