Sultan Hans er i færd med at finde den magiske lampeånd. Men da Snurre Snup finde Lampens Ånd først, kæmper han og Onkel hans om magten over Lampeåndens kraft./Da Elmer dukker op til en jagtfaerie, får han en lærestreg af Snurre Snup.