Ronda Ræser/Vovehalsen Daffy
Da Ronda fræser løs i skoven med sin racerbil, må Lola Snup lære hende et par trafikregler.//Vovehalsen, Daffy, vil forsøge at hoppe over Hotel Briarwoods store fontæne på sin motorcykel.