Sightlines
Franklin kæmper med at følge med sin voksende organisation. De politiske strømninger ændrer sig, og CIA skærer støtten til Teddy, da han er ved at hverve en ny pilot. Lucia føler sig presset til at udvide sin forretning og går over en grænse.