Serpiente
Da Franklin får brug for Teddys hjælp til at forbedre forholdet til en gammel partner, øjner Teddy en forretningsmulighed. Lucia når frem til den erkendelse, at alle i hendes gruppe ikke er, som de tager sig ud.