The World is Yours
Franklin forsøger at slå fast, at forretningen kommer i første række, da en ansat går for vidt. Teddy og Matt støder på uventet selskab, da de forsøger at få deres forretning på ret køl. Lucia og Gustavo fremsætter et tilbud.