Sigurd har været utro, og kæmper nu med sin samvittighed. Med god hjælp fra Mats begynder Sigurd at udvikle en mere kynisk side. Tuva derimod trækker sig mere og mere tilbage fra Ramiz, da hun har mistanke om, at hun er gravid.