Sigurd og Mats er blevet uvenner. Da Sigurd skal deltage i et tillidsseminar i Spyshop, hvor knive og pistoler er i fokus, mister han forstanden. Samtidig kan Tuva mærke, at hun er begyndt at falde for Ramiz.