Sigurd har fødselsdag og Tuva har arrangeret et surprise party for ham. Samtidig ser det ud til, at der har været en Facebook-lækage, hvor alle private chats er blevet offentliggjort. Har Sigurd skrevet noget, der kan få konsekvenser?