Selena + Richard Blais
Richard Blais, der har været nomineret til en James Beard-pris, vil gøre en særlig fødselsdag til en sikker succes. Selenas lillesøster, Gracie, er hendes højre hånd, og nu skal der laves nachos og isdesserter.