Selena + Fabio Viviani
Fabio Viviani, der er med til at fremme italiensk cuisine, mødes med Selena til kulhydratkalas med sin signatur-pizza i fad, focaccia og tomatsyltetøj på ristet bred. Den perfekte menu til sport på tv hos Selena!