Selena + Ayesha Curry
Den storsælgende kogebogsforfatter Ayesha Curry lærer sin superfan Selena at lave en uovertruffen menu til at ledsage sportskampe på tv: krydrede kyllingesandwich med honning, kikærter med sød chili og dadler svøbt i prosciutto.