Selena + Jamie Oliver
Den legendariske kok Jamie Oliver får forbindelse fra den anden side af Atlanten for at hjælpe Selena med at forberede sig på sin foretrukne tid på året og hæve julemiddagen til et nyt niveau med dukkah-kylling, Eaton-dessert og mere til.