Kramer vs. Showgirls
”Kim Possibles” Dr. Drakken bliver sendt bag tremmer. NASA's LEGO-folk har en dårlig opsendelsesdag. Se, hvordan Andy behandler sit legetøj, efter han kommer hjem fra universitetet i ”Toy Story 4”.