Terms of Endaredevil
Se, hvilken hemmelig oprindelse Mo-Larr, tandlægen fra Eternian, har! Lara Croft gør et frygteligt fund i en grav, og He-Mans far beviser, at æbler nogle gange falder meget, meget langt fra stammen.