Beastmaster and Commander
Skaberne forestiller sig, hvordan programmet ”CHiPs” ville have været, hvis betjentene havde haft hoveder af kartoffelchips. En magisk zebra hjælper en mand med en defekt mobiltelefon, og Green Lantern sætter sin ring på en anden kropsdel.