Det er op ad kælkebakke
Racerkørerne deltager i de rablende vintersportskonkurrencer og konkurrerer i slædeløb, skihop, slalom og snowboardløb. Konkurrencen kulminerer i en afsluttende kokurrence hvor Dastardly og Muttley udfører en dybt forstyrrende isskøjtedans.