Fantastisk løb
Racerkørerne befinder sig med hjælp fra en højst usædvanlig åndelig vejleder på vej gennem deres underbevidstheds kollektive drømmeverden, hvor de støder på deres mest dyrebare dagdrømme eller i Dastardlys tilfælde en alvorlig gang psykisk rod.