Peter Uperfect
Peter og Dastardly fanges i I.Q.'s seneste opfindelses uudngåelige eksplosion. Peter mister sin selvtillid og udvikler sig til et ynkeligt, konstant bøvsende, elektrisk-ålespisende superfjog.