Kørselsforbud
Dastardly er forbudt af race ejer P.T. Barnstorm fra racing for sædvanlig og farlig snyd. Dastardly er tvunget til at gå til et ansættelsesbureau og tage en række andre job, som han alle er komisk utilfreds med.