O Brother, Where Art Thou
Der er blandede følelser i DiLaurentis-familiens hjem, da Charles meddeler, at han kommer hjem til sin fødselsdag. Mr. DiLaurentis vil forlade byen i en fart for at skjule Alison og Jason fra deres bror.