New Guys, New Lies
Rosewoods politi retter blikket mod Hanna på grund af optagelserne fra Radley, og hun vælger at fortælle sandheden til de folk, der står hende nærmest, i håbet om, at de kan hjælpe. Aria fortsætter sin søgen efter svar.