We've All Got Baggage
Flere romantiske forhold udvikler sig, og løgnerne efterforsker en ny mistænkt i mordsagen. Ezra er tilbage i Rosewood, og Aria må fortælle ham sandheden om sin rolle, hvad angår hans bog. Spencer og Caleb må håndtere en lækage til pressen.