Charlotte's Web
Spørgsmål om det nye mysterium trænger sig på, da pigerne tvinges til at blive i Rosewood. Aria er hvileløs og begynder at opføre sig mistænksomt, da hun tager tilbage til Boston lidt for hurtigt. Men kunne Aria virkelig stå bag det her?