The Remains of the A
Efter at have fået et spor af Garrett begiver Hanna og Spencer sig ud på hver deres mission. Hanna håber at kunne fange A eller i det mindste se, hvem der hjælper Garrett. Imens begynder Aria at undre sig over, at Ezra pludselig er kommet til penge.